+355 4 224 8981

10 super-ushqime

10 ushqimet qe nuk duhet te mungojne nga dieta juaj

Publikuar më 10 Shtator 2012, në Super Ushqime

 10 ushqimet me te mira mbi toke

Limonat

Ja pse bejne mire: Vetem nje limon permban 100 % te nevojave ditore ne vitamine C. Vitamina C rrit kolesterolin e mire dhe na forcon kockat.
Flavonoidet e agrumeve ndihmojne ne ndaljen e rritjes se qelizave kanceroze dhe veprojne si anti-inflamator.
Keshille: Shtoni nje fete limon ne cajin jeshil. Ne nje studim u pa se limoni rriste aftesine e trupit per te perthithur antioksidantet e cajit me 80%.

Brokoli

Ja pse ben mire: Brokoli permban sasi te medha vitamine K dhe C te cilat jane esenciale ne formimin e kockave. Mjafton nje tas i vogel me brokoli per te marre perberes mbrojtes kunder kancerit.
Keshille: Zierja ne avull i ruan me mire perberesit ushqyes se sa zierja ne uje.

Cokollata e zeze (e pa-pasterizuar)

Ja pse ben mire: Nje kuadrat i vogel cokollate e zeze mund te uli tensionin ne njerez qe vuajne nga hipertensioni. Pluhuri i kakaos eshte i pasur ne flavonoide, antioksidante qe ulin kolesterolin e keq dhe rrisin kolesterolin e mire.
Keshille: Nje cokollate e zeze permban 53miligram flavonoide; nje cokollate me qumesht ka me pak se 14.

Patatet e embla

Ja pse bejne mire: Nje patate e kuqe permban 66 mikrogram acid folik -nje ndertues i qelizave. Nje patate e embel ka 8 here sasine e nevojshme te vitamines A, nje vitamine e rendesishme per imunitetin nder te tjera.
Keshille: Lereni pataten te ftohet perpara se ta konsumoni. Ne kete menyre mund te digjni 25% me shume yndyre pas vaktit.

Peshku i kalter, i eger

Ja pse ben mire: Nje burim i shkelqyer i acideve lyrore omega -3 te cilat na ndihmojne te luftojme depresionin, kancerin dhe semundje te zemres. 90gr permban 50% te nevojave ditore ne Niasin e cila ndihmon mbrojtjen kunder semundjes Alzheimer.
Keshille: Nese ju duket i shtrenjte preferoni sardelet, jane gjithashtu te cmuara.

Arrat

Ja pse bejne mire: Permban sasine me te larte te acideve lyrore omega -3 nga te gjithe frutat e thate. Ndihmojne ne uljen e kolesterolit dhe luftojne pagjumesine.
Keshille: 4-5 arra ne dite mjaftojne.

Vaji i ullirit ekstra i virgjer

Ja pse ben mire: I pasur ne antioksidante dhe flavonoide, substanca miksroskopike te cilat luajne nje rol madhor ne mbrojtjen kunder kancerit. Rrit kolesterolin e mire dhe ndihmon djegien e dhjamit sidomos ne zonen e barkut.
Keshille: Perdoreni gjithmone ne sallate ose me buke te zeze. Nese deshironi nje ushqim te skuqur preferoni vajin e ullirit pasi eshte mjaft rezistent ndaj oksidimit.

Hudhra

Ja pse ben mire: Hudhra eshte nje luftetar i forte i semundjeve duke penguar rritjen e baktereve perfshire edhe E.colin. Allicin, nje perberes i gjetur te hudhrt, vepron sin je agjent anti-inflamator i fuqishem dhe ndihmon ne uljen e kolesterolit dhe tensionit.
Keshille: Hudhra e shtypur leshon sasine me te madhe te allicine-es. Mos e gatuani shume sepse humb shume nga vlerat e saj.

Spinaqi

Ja pse ben mire: Spinaqi permban lutein dhe zeaxanthin, antioksidant te rendesishem per shikimin dhe imunitetin. Sipas studimeve te fundit eshte gjetur se nder fruta- zarzavatet me te shendetshme spinaqi renditet nga te paret.
Keshille: Spinaqi perdoret me se miri ne lengje zarzavatesh psh: 1 kupe spinaq, nje karrote, 1 banane dhe 1 kupe leng molle bejne nje pije per tu provuar.

Fasulet

Ja pse bejne mire: Duke ngrene 4 here ne jave nga nje 1 kupe fasule ulet rreziku i semundjeve te zemres me 22%. I njejti zakon mund te uli rrezikun e kancerit te gjirit.
Keshille: Sa me e erret ngjyra e fasuleve aq me shume antioksidante permban. Levoret e fasuleve te kuqe dhe te zeza permbajne 40 here me shume antioksidante se levoret e fasuleve te bardha.